چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟
چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟ یکی از موضوعات رایج در زمینه‌ی جشن تولد، چگونگی سورپرایز تولد است. خیلی‌ها تمایل دارند به جای برگزاری یک تولد معمولی، عزیزان خود را سورپرایز یا غافلگیر کنند. شاید شما هم تاکنون به این مساله فکر کرده باشید. اما چگونه دوست خود، همسر خود و یا سایر اعضای خانواده خود را غافلگیر کنیم؟ برای سورپرایز تولد باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ چه ایده‌هایی برای برگزاری یک جشن تولد خلاقانه و غافلگیرانه وجود دارد؟ در این مقاله به همه‌ی این سوالات پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

ایده‌هایی برای سورپرایز تولد (برگزاری یک تولد غافلگیرانه)

قصد ما ارائه یک لیست کامل از ایده‌هایی است که با استفاده از آن‌ها بتوانید، دوستان و اعضای خانواده خود را در روز تولدشان غافلگیر کنید. ما سعی می‌کنیم همه‌ی ایده‌ها را پوشش دهیم تا بتوانید از میان آن‌ها، ایده‌هایی را که انجام آن‌ها برایتان امکان‌پذیر است، انتخاب کنید.

فیلم آرزو‌های گروهی

این مورد یک ایده سورپرایز تولد عالی برای کسانی است که از شما دور هستند. به عنوان مثال دوست شما در یک شهر یا کشور دیگر حضور دارد. بنابراین شما نمی‌توانید او را ببینید و تولدش را جشن بگیرید. اما ما به شما یک ایده عالی پیشنهاد می‌دهیم. اجازه دهید با ذکر یک مثال، ایده را واضح‌تر بیان کنم. فرض کنید یکی از دوستان شما جهت ادامه تحصیل به کشور دیگری سفر کرده است. شما باید در ابتدا با همه‌ی دوستان نزدیک و اعضای خانواده او تماس بگیرید. از آن‌ها بخواهید فیلم‌های ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای از خود تهیه کنند و در آن آرزوهای خود را برای کسی که تولدش است، بیان نمایند. هنگامی که فیلم‌ها را دریافت کردید. به شیوه‌ای جذاب آن‌ها را با یکدیگر میکس کنید (نگران نباشید، نرم‌افزارهای قدرتمندی برای انجام این کار وجود دارند). در آخر فیلم نهایی را برای دوست خود ارسال نمایید. به همین سادگی می‌توانید او را سورپرایز کنید و یک غافلگیرانه‌ی عالی برای جشن تولد او داشته باشید. اگر چه کیلومترها با یکدیگر فاصله دارید.   چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

آگهی روزنامه

حتما تا به حال آگهی‌های مربوط به تبریک تولد را در مجلات و روزنامه‌ها دیده‌اید. اصولا ستون کوچکی در روزنامه‌ها به تبلیغات اختصاص داده می‌شود. ابتدا باید روزنامه و یا مجله‌ای را پیدا کنید که مطمئن هستید او می‌خواند. سپس یک آگهی تبریک تولد برای آن روزنامه درخواست دهید. تعرفه‌ی تبلیغات بسته به نوع روزنامه و مجله، متفاوت است. خودتان را جای طرف مقابل بگذارید. در حال خواندن یک روزنامه هستید که تصویر خود را در کنار یک متن تبریک تولد مشاهده می‌کنید. آیا غافلگیر نخواهید شد؟ چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟  

دنبال کننده بالا در شبکه‌های اجتماعی

این ایده یک ایده‌ی اجرا شده و واقعی است. یک مادر با استفاده از این ایده، یک سورپرایز تولد برای دختر خود، داشته است. اما چگونه؟ این مادر در یکی از شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ای به نام دختر خود ایجاد کرده و سپس صفحه‌ی ایجاد شده را با سایر مردم و صفحه‌ها به اشتراک گذاشته است و عنوان کرده که در ماه آینده تولد دخترش است و می‌خواهد با استفاده از تعداد بالای دنبال کننده، او را غافلگیر نماید. به این صورت تعداد زیادی دنبال کننده به دست آورده و در روز تولد دخترش، صفحه ایجاد شده در فضای مجازی را به او نشان داده است. این فقط یک مثال جهت ایده دادن به شما بود. لازم نیست حتما عین این کار را انجام دهید. با توجه به ایده‌ی اول یعنی فیلم آرزو‌های گروهی، می‌توانید یک صفحه‌ی خصوصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده، سپس فیلم‌های دریافتی را در آن صفحه آپلود کنید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

نوشته‌های پنهان

یک ایده هیجان انگیز جهت سورپرایز تولد عزیزانتان. برای این کار از تکه کاغذهای تزیینی استفاده نمایید. بر روی هر کاغذ پیام‌هایی مانند تبریک تولد، جملات عاشقانه و احساسی، عبارات طنز، خاطرات مشترک و یا هر چیزی که طرف مقابل از خواندن آن‌ها به وجد می‌آید و احساس خوشایندی به او دست می‌دهد را بنویسید. سپس نوشته‌ها را در جایی که قابل دسترسی است قرار دهید. به عنوان مثال می‌توانید این نوشته‌ها را بین دفتر خاطرات همسرتان، روی میز مطالعه فرزندتان و یا هر مکان قابل دسترس دیگر مانند کنار مبل و یا حتی داخل یخچال قرار دهید. لازم نیست همه‌ی یادداشت‌ها را در یک مکان مخفی کنید. برای هیجان و غافلگیری بیشتر می‌توانید تکه کاغذها را در مکان‌های مختلف مخفی نمایید. به عنوان مثال یکی را در جیب کت، دیگری را روی میز کار و به همین ترتیب. این کار بسیار هیجان انگیز است و طرف مقابل را به شدت غافلگیر می‌کند. به طوری که نمی‌داند این غافلگیری چه زمانی به پایان می‌رسد.چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

فراموش کنید!

وانمود کنید که تولد طرف مقابل را فراموش کرده‌اید. باید کاملا طبیعی رفتار کنید تا باور پذیر باشد. به عنوان مثال فرض کنید چند روز دیگر تولد همسرتان است. به او بگویید که در آن روز جلسه‌ای دارید و یا کاری برایتان پیش آمده که مجبور هستید به شهر دیگری سفر کنید. اگر همسرتان در روز تولدش در منزل نیست، خانه را برای یک جشن تولد غافلگیرانه تزیین کنید با مهمانان هماهنگ کرده و کیک سفارش دهید. اگر همسرتان در خانه است، از یک مکان دیگر مانند یک رستوران و یا کافی شاپ استفاده نمایید. سپس همسرتان را با کمک یکی از دوستانش و یا یکی از اعضای خانواده به محل برگزاری تولد بکشانید. قطعا با دیدن شما و جشنی که برای او تدارک دیده‌اید، بسیار خوشحال خواهد شد. این ایده یکی از بهترین ایده‌های سورپرایز تولد است. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

پخش رادیویی

دقت کنید چه ساعاتی، روی چه موجی و چه برنامه‌های رادیویی را گوش می‌کند. در یک زمان که مطمئن هستید در حال گوش دادن به رادیو است، با آن برنامه تماس گرفته و از طریق رادیو تولدش را تبریک بگویید و بخواهید یک ترانه برای او پخش کنند. برخی از برنامه‌ها این امکان را برای مخاطبین خود فراهم می‌کنند. بنابراین به همین سادگی و بدون هزینه‌ می‌توانید یک نفر را غافلگیر کرده و علاقه‌ی خود به او را نشان دهید. می‌توانید از سایر افراد کمک بگیرید. به عنوان مثال او را در جمعی قرار دهید که آن برنامه رادیویی در حال پخش شدن است و همه به دقت در حال شنیدن هستند. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

نخ گره بزنید!

یک ایده‌ی بسیار جذاب برای سورپرایز تولد همسر، مادر، پدر، برادر، خواهر و یا دوستانتان. فرض کنید می‌خواهید پدرتان را غافلگیر کنید. ابتدا یک هدیه برای تولد او تهیه کنید. سپس یک نخ بلند برداشته و یک سر آن را به هدیه ببندید و هدیه را در جایی مخفی کنید. سر دیگر نخ را باید هنگامی که پدرتان خواب است به انگشت او ببندید. البته باید دقت کنید که دقایقی قبل از اینکه قرار است از خواب بیدار شود این کار را انجام دهید. پس از اینکه پدرتان از خواب بیدار می‌شود متوجه می‌شود به انگشت دست یا پای او نخی گره خورده است. با تعجب گره را باز کرده و نخ را دنبال می‌کند تا به هدیه خود برسد. این کار را می‌توانید برای تولد سایر عزیزانتان هم انجام دهید. البته برای کسانی که خوابشان سبک است باید بیشتر احتیاط کنید. می‌توانید نخ را به جای بستن به انگشت طرف مقابل به دور تلفن همراه او ببندید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

هدیه‌های مورد علاقه

با توجه به علایق و سرگرمی‌های طرف مقابل، هدیه‌ای تهیه کنید که به دنبال آن است. به عنوان مثال اگر دوست شما به تازگی کلاس موسیقی می‌رود و به دنبال خرید یک گیتار است. شما این کار را برای او انجام دهید. قطعا سورپرایز خواهد شد. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

بسته پستی غافلگیرانه

در دنیای امروز با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی‌های ارتباطی، دیگر از پست برای ارسال نامه استفاده نمی‌شود. مگر نامه‌های رسمی و اداری. اما شما این کار را انجام دهید. فرض کنید می‌خواهید مادرتان را غافلگیر کنید. یک نامه برای او بنویسید. تمام احساسات و عواطف خود را بیان کنید. تولدش را تبریک بگویید. نامه را به همراه هدیه‌ای که خریده‌اید، به پست بدهید تا به دست او برساند. این ایده صرفا برای کسانی نیست که از شما دور هستند. حتی می‌توانید برای سورپرایز تولد همسرتان از این ایده استفاده کنید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

کلیپ غافلگیرانه

عکس‌هایش را جمع‌آوری کنید. از کودکی تا به امروز. اگر از اعضای خانواده است به سراغ آلبوم‌ها بروید و عکس‌ها را اسکن کنید. اگر از دوستانتان است، از عکس‌های مشترکتان استفاده نمایید. می‌توانید از عکس‌هایی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است نیز، استفاده نمایید. خلاصه از هر راهی که به ذهنتان می‌رسد تعدادی عکس جمع‌آوری کنید. سپس با استفاده از عکس‌ها و یک موسیقی که دوست دارد، یک اسلایدشو بسازید. در روز تولد از این کلیپ به عنوان شگفتانه خود رونمایی کنید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

امضای افراد مشهور

می‌دانید که به یک بازیگر، خواننده، فوتبالیست و یا هر فرد مشهور دیگری علاقه دارد. بله منظور ما هم دقیقا همان چیزی است که فکر می‌کنید. کادوی تولد را خریداری کنید. تحقیق کنید که آن فرد مشهور را کجا می‌توانید پیدا کنید. شاید کمی سخت و وقت‌گیر باشد. اما اگر می‌خواهید او را غافلگیر کنید، ارزشش را دارد. به عنوان مثال به محل فیلم‌برداری یک بازیگر و یا محل تمرین یک فوتبالیست سر زده و در موقعیتی مناسب از او بخواهید که یک متن کوتاه نوشته و امضا کند. این امضا می‌تواند روی یک پیراهن، کاغذ و یا حتی بسته‌ی هدیه‌ای که تدارک دیده‌اید، نقش ببندد. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

غافلگیری در محل کار

این ایده برای کسانی است که در یک اداره کار می‌کنند و یا دانشجویانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. اجازه دهید با ذکر یک مثال توضیح دهم. فرض کنید می‌خواهید برادرتان را غافلگیر کنید. شما باید به طور مخفیانه به همکاران او روز تولدش را خبر دهید. کافی است که از آن‌ها بخواهید در آن روز، تک به تک تولد برادرتان را به او تبریک بگویند اما افشا نکنند که از کجا با خبر شده‌اند. قطعا برادرتان از شنیدن این تبریکات هنگام کار و از کسانی که انتظار ندارد روز تولدش را بدانند، شگفت انگیز خواهد بود. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

سفر جاده‌ای برنامه‌ریزی نشده

شاید از عنوان تعجب کرده باشید. سفر برنامه ریزی نشده؟ چگونه ممکن است؟ بگذارید توضیح دهم. این ایده برای سورپرایز تولد جوانان مناسب است. دوستان خود را در نزدیکی محل کار کسی که تولدش است، جمع کنید. به اندازه‌ی نفرات خودرو تدارک ببینید. بعد از اینکه همه جمع شدند و همه چیز مهیا بود، با کسی که تولدش است تماس بگیرید و از او بخواهید بیرون آید. پس از بیرون آمدن با دیدن دوستان خود غافلگیر خواهد شد. حالا وقت آن است که ایده سفر برنامه ریزی نشده را اجرا کنید. قانون این است که کسی نباید نه بگوید. می‌توانید به خارج شهر رفته و در یک مکان تفریحی، خوش‌گذرانی کنید. ممکن است بخواهید به یک سفر یک روزه بروید و یا هر ایده‌ی دیگری که در سر دارید را اجرایی کنید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

درب شگفت انگیز

ایده‌ای مناسب برای کسانی که عاشق سورپرایز کردن دیگران هستند. آنچه باید انجام دهید این است که یک هدیه برای آن شخص تهیه کنید و یا یک دسته گل خریداری نمایید. آن‌ها را هر طور که مایل هستید تزیین کرده و با نوشته‌ای روی در و یا پشت در منزل او قرار دهید. مطمئن شوید که خودش در را باز خواهد کرد. برای این منظور می‌توانید با اعضای خانواده‌اش هماهنگ کنید و یا زمانی را انتخاب نمایید که در خانه تنها است. به نحوی او را به بیرون از خانه بکشید و خود در گوشه‌ای پنهان شوید و از عکس‌العملی که نشان می‌دهد فیلم بگیرید. یک راه دیگر این است که هدیه‌ها را زمانی که بیرون از خانه است، پشت در گذاشته و یا به در آویزان نمایید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

ملاقات دور از انتظار

این ایده برای افراد مسن‌تر مناسب است. به عنوان مثال اگر قصد غافلگیر کردن پدر، مادر و یا سایر بستگان خود را دارید می‌توانید این ایده را به کار بگیرید. فرض کنید می‌خواهید مادر خود را در روز تولدش غافلیگر کنید. تعدادی از دوستان صمیمی او که چند سالی است با یکدیگر ملاقات نداشته‌اند را پیدا کنید و با آن‌ها در یک مکان و زمان مشخصی قرار بگذارید. سپس در زمان موعود، مادر خود را سر قرار ببرید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

طراحی چهره

یکی دیگر از ایده‌های سورپرایز تولد ، طراحی چهره است. برای این کار باید کسی را پیدا کنید که مهارت کافی در طراحی داشته باشد. سپس بهترین عکس کسی که تولدش است را پیدا کرده و از طراح بخواهید آن را طراحی کند. طراحی را قاب گرفته و آن را کادو کنید. با بازکردن کادو و دیدن نقاشی خود حتما شگفت زده خواهد شد. اگر در طراحی چهره مهارت کافی دارید، حتما خودتان طراحی را انجام دهید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

تزیین غافلگیرانه کیک

اگر در حال برنامه‌ریزی یک جشن تولد شگفت انگیز هستید، می‌توانید از کیک تولد به عنوان شگفتانه خود استفاده کنید. باید بدانید به چه چیزی علاقه دارد. به عنوان مثال اگر به موسیقی علاقه مند است، کیکی به شکل ابزارآلات موسیقی سفارش دهید. این ایده برای تولد بچه‌ها و جوانان مناسب‌تر است. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

هدیه رویایی

آیا می‌توانید آرزوی کسی که دوست دارید را برآورده کنید؟ قطعا همه‌ی ما رویاهایی در ذهن خود داریم. شاید کسی در آرزوی داشتن یک خودرو باشد. نگران نشوید همه‌ی آرزوها به این گرانی نیستند. شما باید مطلع شوید طرف مقابل چه چیزی در سر دارد و در صورت امکان آرزوی او را برآورده کنید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

بلیط مقصد مورد علاقه

می‌توانید بلیط سفر به مقصد مورد علاقه‌ی او و یا رزرو هتل اقامت را به عنوان یک هدیه غافلگیرانه در نظر بگیرید. این ایده برای کسانی که عاشق سفر هستند، بسیار مناسب است. بنابراین به گونه‌ای که متوجه نشود مقصد مورد علاقه‌ی او را پیدا کنید. برای این کار می‌توانید از صفحات او در فضای مجازی کمک بگیرید. به عنوان مثال مکان‌هایی که از آن‌ها تصویر به اشتراک گذاشته است و یا آن‌ها را می‌پسندد، می‌تواند به شما کمک کند. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟

مهمانی غافلگیرانه

یک جشن تولد فوق‌العاده برای او برنامه‌ریزی کنید. همه چیز را مطابق سلیقه‌ی او انجام دهید. مهمانانی را که به آن‌ها علاقه دارد دعوت کنید و با آن‌ها هماهنگ کنید که قصد غافلگیری او را دارید. موزیکی را که دوست دارد پخش کنید. خوراکی‌های مورد علاقه‌اش را سفارش دهید. کیک را مطابق با سلیقه‌ی او تزیین کنید. تم تولدی انتخاب کنید که به وجد آید. این ایده یک ایده‌ی کلی است که می‌توانید در آن از ایده‌های مطرح شده در بالا استفاده نمایید. چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان غافلگیر کنیم؟  

دیدگاهتان را بنویسید