بادکنک هلیومی از کجا بخرم؟

بادکنک هلیومی از کجا بخرم؟

بادکنک هلیومی از کجا بخرم؟

برای خرید بادکنک هلیومی از فروشگاه شادزی می توانید از روشهای زیر استفاده نمایید:

۱- خرید بادکنک هلیومی آنلاین وارسال به محل:

دراین روش شما ابتدا می توانید در سایت شادزی ، و یا صفحه اینستاگرام شادزی تعداد بادکنک هلیومی،شکل و رنگ های متناسب با سلیقه و محیط جشن و مراسم خود را انتخاب کنید وسپس با شماره تلفن های ثابت یا همراه فروشگاه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و سپس بادکنک های هلیومی شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه برایتان ارسال خواهد شد.

– بادکنک های هلیومی لاتکسی در اندازه متوسط  تا ۳۰ عدد در صندلی عقب یک ماشین سواری جای میگیرد و برای شما ارسال میگردد. درغیراینصورت برای تعدادهای بالا، بادکنک ها با دو ماشین سواری برایتان ارسال میگردد.

۲- خرید بادکنک هلیومی از فروشگاه شادزی به صورت حضوری:

در این روش با مراجعه به فروشگاه شادزی واقع در منطقه گیشا و پاسداران می توانید هر تعداد بادکنک هلیومی که نیاز داشتید تهیه کنید.این روش برای کسانیکه تعداد کمی بادکنک می خواهند و یا محل زندگیشان نزدیک به فروشگاه می باشد بسیار مناسب است.

۳- باد کردن بادکنک های هلیومی با کپسول هلیوم در محل: 

این روش برای مواقعی می باشد که شما مشتریان عزیز نیاز به بادکنک های هلیومی بیش از ۱۰۰ عدد داشته باشید. گروه ما با کپسول هلیوم و تمامی لوازم مورد نیاز (بادکنک،ربان،چسب مخصوص،حلقه و…) از چند ساعت قبل از مراسم در محل شما حاضرخواهند شد. برای ثبت سفارش بادکنک های هلیومی تعداد بالا می بایستی از یک هفته قبل از تاریخ مراسم با فروشگاه هماهنگ کنید.

۴- خرید کپسول یکبارمصرف گاز هلیوم:

این روش برای زمانی است که شما درشهری هستید که گاز هلیوم در دسترستان نیست و یا خودتان  مایل به هلیوم کردن بادکنک ها می باشید. کپسول های یکبار مصرف هلیوم حدود ۲۵ الی ۳۰ بادکنک لاتکسی و فویلی را با اندازه های متوسط گاز میکند.در نظر داشته باشید برای این روش ربان و (چسب مخصوص هلیوم برای بادکنک لاتکسی) را هم تهیه کنید.به دلیل آنکه کپسول های یکبار مصرف هلیوم اغلب توسط کارگاههای غیر مجاز پر میشوند و گازهای خطرناکی همچون گاز هیدروژن و یا گاز شهری داخل آن اضافه میکنند و خطر اشتعال زایی دارند.لذا توصیه می کنیم کپسول های هلیوم را از فروشگاه های معتبرخریداری کنید.

– استفاده از سه روش بالا از نظر وقت و هزینه برای شما مشتریان عزیز به صرف تراز تهیه  کپسول یکبار مصرف می باشد.

– بادکنک هلیومی فقط برای عزیزانی که در تهران هستند ارسال خواهد شد.

 

1 دیدگاه برای “بادکنک هلیومی از کجا بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *