سورپرایز تولد از راه دور

سورپرایز تولد از راه دور

اگر در روز تولد عزیزانتان نمیتوانید کنارشان باشید با این ۱۰ روش می‌توانید آنها را غافلگیر کنید:

سورپرایز تولد از راه دور :

۱- ارسال دسته گل برای سوپرایز تولد از راه دور گل‌ها از قدیم نماد عشق و محبت بوده‌اند. می‌توانید در روز تولد عزیزانتان، برایشان گل بفرستید. ارسال گل به محل کار هم رایج است. برای تاثیر بیشتر، یک کارت تبریک در کنار گل قرار دهید.

۲- برای او پک جشن تولد ارسال کنید! در یک جعبه لوازم تولد را قرار دهید. محتویات جعبه می‌تواند شمع، کیک، بادکنک، فشفشه و… باشد. حالا این جعبه را برای متولدارسال کنید سورپرایز تولد از راه دور

۳- یک فیلم تبریک تولد بسازید . از تمام دوستان و خانواده‌ی متولدبخواهید تولدش را با یک ویدئو کوتاه تبریک بگویند و تمام این ویدئوهای کوچک را تدوین کنید و کنار هم قرار دهید. در روز تولد این فیلم را برای متولد بفرستید.

۴- از فروشگاه مورد علاقه‌اش کارت هدیه بگیرید اگر فروشگاه دلخواه شخص متولد را می‌شناسید، یک کارت هدیه بخرید. اطلاعات کارت را برای او بفرستید تا لذت یک خرید دلچسب را برایش مهیا کنید.

۵ – سورپرایز از راه دور با سفارش کیک تولد! با یک قنادی هماهنگ کنیدو سفارش کیک ثبت کنید و از آنها بخواهید به آدرس شخص موردنظرتان ارسال کنند. اگر بتوانید به همراه کیک، بادکنک و شمع هم بفرستید که چه عالی!

۶-گروه یا پیج تولد بسازید شما می‌توانید برای تدارک بهترین سورپرایز تولد مجازی، یک گروه برای دوستتان بسازید و از عکس‌ها و خاطرات زیبای خودتان و دوستان دیگرتان با متولد، درون آن قرار دهید. قطعا خواندن حجم زیادی از خاطرات خوش و زیبا،عزیزتان را شگفت زده می‌کند.

۷-کارت تبریک بفرستید کارت تبریک بهترین ایده برای تبریک تولد است. شاید فکر کنید که این روش بسیار قدیمی شده است. اما کارت تبریک خاطره‌انگیزترین اقدامی است که می‌توانید انجام دهید. کارت تبریک دست ساز به سلیقه خودتان یا کارت تبریک با تصاویر موردعلاقه دوستتان بهترین هدیه و سورپرایز تولد مجازی است. پس همین حالا فکر کنید تا بهترین مدل کارت تبریک را انتخاب کنید.

۸-خوراکی سفارش دهید شما می‌توانید با سفارش خوراکی موردعلاقه دوستتان در روز تولدش، او را سورپرایز کنید. ایده‌های مختلف برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید یک پک صبحانه لاکچری برای دوستتان سفارش دهید و صبح روز تولدش را هیجان‌انگیز بسازید. سعی کنید باتوجه به علایق فرد مورد تولد خوراکی‌ها را سفارش دهید و منتظر چشم‌های هیجان‌زده دوستتان بمانید.

۹ – اگر خیلی وقت است به سفر نرفته، یک برنامه کوچک سفر برایش آماده کنید. تولد او روز مخصوص اوست و باید حسابی خوش بگذراند!

۱۰- یک جعبه پر از عکسهای پرخاطره ارسال کنید خاطرات قدرت این را دارند که بهترین حس را در ما ایجاد کنند. به سراغ عکسهای دونفره‌تان بروید. تعدادی از عکسها را انتخاب کرده و چاپ کنید. مرور این خاطرات زیباترین سورپرایز مجازی تولد است. سورپرایز تولد از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید